Pengikut 1lagu 1lirik

1Lagu 1Lirik on Facebook

Monday, April 19, 2010

Tilu - I.L.U






Muat turun? Klik jer pada tajuk lagu..
Tilu - I.L.U








bila tak sanggup jangan
kau dekati diriku
apa lagi mencintai diriku
bila tak sanggup jangan
kau dekati diriku
apa lagi kau mainkan cintaku

ku tak sempurna
hanya biasa-biasa
tak seperti yang engkau tahu
cinta sempurna
takkan biasa-biasa
kata hati takkan menipu

lebih baik ku cari
pengganti dirimu kini

bila suka
ungkapkan saja perasaan mu
katakan suka
bila cinta
berterus terang sajalah
katakan cinta

i love you
aku cinta padamu
i love you too
aku juga begitu
i love you
aku cinta padamu
i love you too
aku juga begitu

bila tak sanggup jangan
kau dekati diriku
apa lagi kau mainkan cintaku

lebih baik ku cari
pengganti dirimu kini

bila suka aku cinta padamu
bila cinta aku juga begitu
bila suka aku cinta padamu
bila cinta aku juga begitu
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

ShareThis