Pengikut 1lagu 1lirik

1Lagu 1Lirik on Facebook

Monday, April 19, 2010

Bunkface - Exkstravaganza






Muat turun? Klik jer pada tajuk lagu..
Bunkface - Exkstravaganza








Semangat baru
Perjuangan yang satu
Dan matlamat hidupku
Hanya untukmu

Tapi keadaanmu
Berikan aku (berikan aku)
Satu petanda
Prasangka… Aku kalah

Rasa resah jangan kau percaya
Dalam hatimu (dalam hatimu)
Rasa resah jangan kau percaya
Kata hatimu (kata hatimu)

Wo oh oh (4x)

Persepsi diri
Ada maksud sendiri
Dan propaganda ku rasa
Luar biasa

Tapi keadaanmu
Berikan aku (berikan aku)
Satu petanda
Prasangka… Aku kalah lagi

Korus:

Rasa resah jangan kau percaya
Dalam hatimu (dalam hatimu)
Rasa resah jangan kau percaya
Kata hatimu (kata hatimu)

Wo oh oh (4x) (4x)

Extravaganza (4x)

Rasa resah jangan kau percaya
Dalam hatimu (dalam hatimu)
Rasa resah jangan kau percaya (kata hatimu)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

ShareThis